"Düşündüm de, insan kendi yaşamının yağmurlarında ıslanma fırsatını kaçırmamalı." -Charles Bukowski-

28 Aralık 2011 Çarşamba

Bir Yılı Daha Geride Bırakmak...

Bir yıl daha gelip geçiyor işte...Geçmişe dair anılar, hatıralar canlanıyor gözümde. Her yıl sanki bir o kadar daha çabuk geçiyor ya da bana öyle geliyor bilemiyorum...
Büyüdükçe,olgunlaştıkça insan zamanın kıymetini daha bir anlıyor oysa. Çocukken sanki zaman geçmek bilmezdi. Zaten ben hiç çabucak büyümek isteyenlerden de olmadım. Memnundum yani bu durumdan ama zamanı elimde tutabilseydim keşke. İstediğim zaman durdurup, istediğim zaman akışına bırakabilseydim...
Yıllar geçiyor işte ve nasıl geçtiğini anlayamadan büyüyoruz. Her yılımıza yapmak istediğimiz onca şeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Her günümüz dolu geçsin, gezelim , okuyalım, seyahatler edelim, aşık olalım, başarılı olalım istiyoruz ve daha nicesi...Bunları yerine getirebiliyoruz, yerine getiremiyoruz orası ayrı bir mevzu ama yine de yeni bir yıla dair ne yaşarsak yaşayalım umut besliyoruz , heyecanlanıyoruz, olmasını istediklerimizi hayal ediyoruz yine defalarca ve bunları sevdiklerimizle paylaşıyoruz...

Yeni bir yıla dair yine çok umutlar besliyorum galiba bende.Sevdiklerim sağlıklı ve huzurlu olsunlar. Her yılda olduğu gibi en büyük dileğim bu tabii ki de. Kendi adıma ise bu yıla dair en büyük dileğim Erasmusu kazanıp İspanyaya gidebilmek. Hayallerimi süsleyen , düşüncesinin bile mutluluk verdiği ülkeye...Gerçekleşir mi gerçekleşmez mi bu isteğim zaman gösterecek bakalım.
Bencilce davranmamak lazım ama. Herkesin mutlu olacağı , hastalıkların, üzüntülerin , kayıpların olmadığı,; kırgınlıkların, açlıkların , savaşların, depremlerin ve terörün olmadığı bir sene olur inşallah 2012. Her şeye rağmen umutluyuz çünkü bizler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder