"Düşündüm de, insan kendi yaşamının yağmurlarında ıslanma fırsatını kaçırmamalı." -Charles Bukowski-

31 Aralık 2011 Cumartesi

Kulak Verin...

Eğer yeniden başlayabilseydim hayata, ikincisinde daha çok hata yapardım. Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım. Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar. Çok az şeyi ciddiyetle yapardım. Temizlik sorun olmazdı asla. Daha çok riske girerdim, seyahat ederdim daha fazla. Daha çok güneşin doğuşunu izler, daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim. Görmediğim bir çok yere giderdim. Dondurma yerdim doyasıya daha az bezelye. Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine. Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardan olurdum. Farkında mısınız bilmem? Yaşam budur zaten. An'lar sadece an'lar, sizde anı yaşayın. Hiçbir yere yanına termometre, su, şemsiye ve paraşüt almadan gitmeyen insanlardanım ben, yeniden başlayabilseydim, ilk baharda pabuçlarımı atardım ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayakla. Bilinmeyen yolları keşfeder, güneşin tadına varır, çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer ama işte 85 imdeyim ve biliyorum ölüyorum.

Jorge Luis Borgos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder